Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

Εύθραυστα Όνειρα ..

"Απόψε η ψυχή σου κοιμάται, αλλά μια μέρα θα αισθανθείς πραγματικά τον πόνο,
ίσως τότε θα με δεις όπως είμαι ...
Ένα εύθραυστο ναυάγιο σε μια θύελλα συναισθημάτων "



Αναρίθμητες φορές σ' εμπιστεύτηκα,
Σε άφησα ξανά ν'αγγίξεις την ψυχή μου,
Γνωρίζοντας ... Λαχταρόντας ...
Ξέρεις πως έπρεπε να είχα φύγει τρέχοντας ... αλλά έμεινα ...

Ίσως πάντοτε να γνώριζα,
πως τα εύθραυστα όνειρά μου θα ήταν κομματιασμένα για σένα ...

Σήμερα, παρουσίασα τον εαυτό μου,
στα ίδια μου τα συναισθήματα ...
Με σιωπηλή αγωνία, μετά από όλα αυτά τα χρόνια ...
Μου μίλησαν ... μετά από όλα αυτά τα χρόνια

Ίσως πάντοτε να γνώριζα ...

6 σχόλια:

zekia είπε...

διάβασε το μπλογκ της http://dreamingbrazil.blogspot.com/.
είμαι σίγουρη οτι ταιριάζετε και θα σ'αρέσει πολύ:)

EDILY είπε...

όντως, μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον..
με καταλαβαίνεις βλέπω αρκετά. ;)
σ'ευχαριστώ για την πρόταση, φίλη !

zekia είπε...

είναι και γεμάτο anathema εκτός των άλλων! έβαλες και την καταπληκτική διασκευή να παίζει, τι θεική μουσική...

aggelika είπε...

zekia σ' ευχαριστώ πολύ για την προώθηση!!
Υπέροχο τραγούδι το fragile dreams! Το εκτίμησα μόνο όταν άκουσα αυτή την εκδοχή!!

EDILY είπε...

xairomai idiaterws poy sas arese h epilogh ayth. :)

ΠΡΟΒΑΤΟ, ΟΧΙ ΑΡΝΙ είπε...

Δοξαριές που ματώνουν...